Sweater weather tag #1

Bij de ”sweater weather” tag laten we je zien wat ons lievelings- (geur) kaarsje is, welke warme dranken we drinken en welke trui we het liefste in het najaar dragen. Dit keer beantwoord Anke de vragen.

Winter ✌️

1. Wat is je favoriete geurkaars?

Mijn favoriete geurkaas is die van Scentchips. Je hebt een brandertje, daar doe je de ”chips” in. Steek een kaarsje aan in het brandertje en de heerlijke geur verspreidt zich door de kamer. Ik heb de geuren driftwood, rustic cabin, silver spruce en vanilla.

2. Koffie, thee of warme chocolademelk?

Koffie lust ik niet, dus die valt al af. En dan die moeilijke keuze: thee of chocolademelk… thee kun je zowel als in de zomer als in de winter drinken, dus dan ga ik denk ik maar voor chocolademelk. En dan het liefst warm!

3. Wat is je leukste of mooiste herinnering aan de herfst?

Vroeger toen ik klein was ging ik altijd samen met mijn vader en moeder het bos in. Daar zochten we allemaal bladeren en kastanjes voor een herfsttafel. Ik was altijd gek op knutselen!

4. Welke trend vindt je leuker: donkere lippen of winged eyeliner?

Donkere lippen staan mij gewoon niet, omdat ik een bleke huid heb. Dus mijn voorkeur gaat uit naar de winged eyeliner!

5. Wat vindt je de lekkerste parfum voor de herfst?

Ik heb niet echt een specifieke parfum voor de herst, maar gewoon een parfum die je bij elk seizoen kunt dragen, namelijk ”Fame” van Lady Gaga.

Autumn

6. Wat is je favoriete eten voor Thanksgiving?

Thanksgiving vieren we hier helaas niet, maar ik heb wel lievelingseten voor dit najaar. Namelijk de overheerlijke soep van mijn opa! Ossenstaartsoep, tomatensoep, kippensoep, groentesoep… Alles smaakt als hij het maakt.

7. Hoe is het weer waar jij woont?

Het is vaak bewolkt in Nederland. Ik denk dat er regen en hagel aankomt aan de wolken te zien. Vorig jaar lag er nog zoveel sneeuw, dit jaar (helaas) nog niet. Wel is het super koud!

8. Wat is je meest gedragen trui?

Eigenlijk draag ik bijna nooit truien. Meestal draag ik blousjes of shirtjes met een vest erover heen. Mijn meestgedragen blousje is een van de Berksha met zwart/wit panterprint er op. Hij heeft korte mauwen, dus draag ik er nog een vestje over.

9. Wat is de must have nagellak van het najaar?

Dé kleur van het najaar is bordeaux rood, dus dan zou ik denk ik die wel kiezen. Chic!

10. Voetballen of springen in de bladeren?

Ten eerste: ik kan niet voetballen! Hoe vaak ik het probeer, het gaat altijd wel mis haha. Maar ik vind het wel leuk om er naar te kijken. Dus ik kies maar voor springen in de bladeren.

autumn is best

11. Skinny jeans of leggings?

SKINNY JEANS, PLEASE! Ik haat leggings. Nou ja, haten… maar ze zitten gewoon niet lekker! En in het najaar zijn ze ook super koud.

12. Laarzen of Uggs?

Uggs vind ik verschrikkelijk, ze lijken heel veel op pantoffels. Ik heb vorig jaar wel nep uggs gehad, ze zaten wel lekker maar ze stonden nergens bij. Daarom kies ik liever voor laarzen, snow proof en lekker warm.

13. Is pumpkin spice echt lekker?

Tja, ik heb geen idee wat pumpkin spice is. Iets met pompoen misschien? Ik denk dat ik het niet zo lekker vind, want pompoen is niet mijn favoriete eten.

14. Wat is je favoriete programma/tv serie?

Ik volg niet tv series, want ik heb bijna geen tijd om tv te kijken. Wel kijk ik elke zaterdag naar Hollands Got Talent, het is super leuk om zoveel talent te zien!

15. Welk nummer brengt je echt in de herfst sfeer?

Dat zijn super veel liedjes! Katy Perry met  ”Unconditionally” en Lorde met ”Royals” vind ik wel mooie liedjes voor de herfst.

Big kisses

 

Geef een reactie

