Ask Us #11

Galaxy Teens bestaat vandaag 1 jaar! Daarom beantwoorden we vragen zoals: ”wat is jullie mooiste cadeau?” of zelfs ”wat is jullie domste cadeau?” Je kunt zelf ook vragen verzinnen en sturen naar  http://ask.fm/AnkeNynke en wie weet beantwoorden we je vraag.

Happy birthday to me

Wat is het beste cadeau dat je ooit hebt gekregen?

Anke: ”Dat waren heel veel dingen. Ik heb wel eens een gitaar en een  mini-laptop gekregen. Niet op dezelfde verjaardag hoor, haha!”

Nynke:  ”Ik heb het niet speciaal voor mijn verjaardag gekregen, maar de reizen naar Amerika vond ik écht super!!”

Wat is het slechtste cadeau dat je ooit hebt gekregen?

Anke: ”Het slechtste cadeau ooit… Pfjoe, daar moet ik even over nadenken. Ik denk dat dat een clownsneus was!”

Nynke: ”Dit zou ik niet weten…”

Tumblr

Welk cadeau zou je graag willen krijgen?

Anke: ”Ik hoef geen cadeau, ik heb alles al wat mijn hartje begeert. Ik zou dan wel een wens doen als dat zou mogen: dat de ziekte Kanker verdwijnt of dat er een heel goed medicijn gemaakt wordt zodat de ziekte verdwijnt!

Nynke: ”De Sensationails!”

Kun je goed dansen?

Anke: ”Op feestjes ga ik niet meteen dansen. Ik ga pas dansen als iedereen danst! En als ik eenmaal dans, dan dans ik niet heel goed ofzo…”

Nynke: ”Ik zit al 5 jaar (geloof ik), op streetdance, dus eigenlijk wel, haha”

Untitled

Welke song is de beste beschrijving van jouw dag tot nu toe?

Anke: ”De beste song die mijn dag beschrijft is ”Birthday” van Katy Perry!”

Nynke: ”Dat is een moeilijke vraag…. Ik heb echt geen idee”

Big kisses

Geef een reactie

