Ask Us #10

Stel ons vragen via http://ask.fm/AnkeNynke  en wie weet beantwoorden we ze wel in Ask Us! Lees snel verder of je vraag er bijstond.

-Can I make you a question? -Yes. -...

Wat is je favoriete muziek: pop, rap, r&b of rock?

Anke: ”Mijn favoriete muziek is pop. Ik luister vooral naar de muziek van Katy Perry en  Bruno Mars.

Nynke: ”Ook mijn favo muziek is pop, ik luister veel naar radio 538”

Als je heel veel geld had, wat zou je er dan mee doen?

Anke: ”Als ik veel geld had, zou ik de helft aan familie en goede doelen geven en de andere helft zou ik houden om te sparen voor een mooi, groot huis.”

Nynke: ”Ik zou eerst leuk gaan shoppen en mijn vrienden en familie trakteren op een leuk cadeau. Daarna zou ik gaan verhuizen naar Amerika!”

To get away someday💕

Wat is je favoriete uitdrukking in een andere taal?

Anke: ”Ik vind de uitdrukking  ”Don’t dream your life but live your dreams” heel erg mooi. Dat is ook de uitdrukking van onze blog!”

Nynke: ”Hetzelfde als Anke; het is niets voor niets ons blog motto!”

Wat is het laatste dat je gegeten hebt?

Anke: ”Het laatste wat ik gegeten heb is een warm broodje met kaas.”

Nynke: ”Ik heb als laatste heerlijke tomatensoep gegeten.”

Fooood

Wat is je favoriete bloem?

Anke: ”Klinkt misschien heel saai, maar mijn favoriete bloem is een Gerbera.”

Nynke: ”Dit zou ik niet weten…”

 Wil je ons ook vragen stellen? Stel ze! Je hebt er helemaal geen account etc. voor nodig om ons vragen te stellen en het is helemaal anoniem.

Big kisses

Geef een reactie

