Ask Us #9

Stel ons vragen via http://ask.fm/AnkeNynke  en wie weet beantwoorden we ze wel in Ask Us! Lees snel verder of je vraag er bijstond.

what if

Welke sociale netwerksites gebruik je?

Anke: ”Twitter, Facebook, Ask.fm en Hyves, maar dat gebruik ik niet vaak meer…”

Nynke: ”Twitter, Facebook en LinkedIn.”

Wat vrolijkt je op wanneer je je verdrietig voelt?

Anke: ”Wat me dan opvrolijkt is muziek. En chocolade, natuurlijk!”

Nynke: ”Mijn hond Max!”

music make me happy

Om welke YouTube-video heb je de laatste tijd moeten lachen?

Anke: ”Dat is de video van Britain’s Got Talent, waar oude mensen de jury laten verbazen.”

Nynke: ”Alle grappige Holland’s Got Talent audities; lach me soms dood!”

Naar welke sport kijk je het liefst?

Anke: ”Voetbal, de zweer is dan zo leuk op tv! Je ziet al die mensen peinzend kijken, zo van ”wanneer komt er nou weer eens een goal?” en je ziet al die mensen die hun best hebben gedaan om zo leuk mogelijk te verkleden.”

Nynke: ”Ik ook voetbal, en dan tussen landen. Clubs binnen een land vind ik niet heel erg leuk om naar te kijken, maar als Nederland tegen Spanje moet bijvoorbeeld vind ik het heel erg leuk om daar naar te kijken!”

Nike

Waar luister je op dit moment naar?

Anke: ”Ik luister op dit moment  naar mijn  vader die heerlijke pannenkoeken bakt!”

Nynke: ”Ik luister naar Happy van Pharell Williams; heerlijk nummer!”

 Wil je ons ook vragen stellen? Stel ze! Je hebt er helemaal geen account etc. voor nodig om ons vragen te stellen en het is helemaal anoniem.

Big kisses

Geef een reactie

