Tag: Little Reasons To Smile #1

Bij deze tag laten we jullie zien waarvan wij een big smile op ons gezicht krijgen, met behulp van foto’s. Deze week is Anke aan de beurt!

Be Happy

Ik kijk al weken uit om het vervolg van de Hunger Games te zien. Wanneer de film uit komt, (20 november) ga ik er zeker heen!

Als ik jonge katjes zie, wil ik ze meteen hebben! Maar dat kan helaas niet, want ik heb al 2 hele lieve katten…

Tumblr

Aah, heerlijk, de Lush producten. Ik heb al vele dingen op mijn verlanglijstje staan. Niets kan tegenop Lush!

endless reasons to smile | via Tumblr

Als het kerst is, zitten we gezellig met de hele familie bij de kerstboom en eten we heerlijke dingen. Daar heb ik nu al weer zin in!

Untitled

Ik ben niet zo goed met haar, dus als het eindelijk eens lukt om een mooie vlecht te maken, ben ik super blij.

don't forget to smile

Zo schattig om dat te zien! Toen mijn broertje vroeger voor het eerst sneeuw zag, vond hij dat best wel raar. Want dat maak je niet elke dag mee natuurlijk!

don't forget to smile

Nieuwe accessoires kopen is zo fijn, ik weet niet waarom, maar dat geeft me gewoon een smile op mijn gezicht.

Facebook

Van muziek word ik erg blij. Zonder muziek is er geen wereld!

(4) Likes | Tumblr

Deze film heb ik ongeveer al 10x bekeken, ik vind hem zo leuk!

Edit: Gisteren is ons bericht niet verstuurd, dit heeft onze blog heel erg vaak. Excuses voor dit ongemak, we proberen er iets aan te doen.

Big kisses

 

Geef een reactie

