Ask Us #8

Stel ons vragen via http://ask.fm/AnkeNynke  en wie weet beantwoorden we ze wel in Ask Us! Lees snel verder of je vraag er bijstond.

WHY?

Wat doe je het liefst op een regenachtige dag?

Anke: ”Op een regenachtige dag werk ik het liefst aan onze blog, of ga ik tijdschriften lezen.”

Nynke: ”Als het regent en ik hoef niets voor school te doen ga ik rondneuzen op YouTube. Of ik werk aan ons blog natuurlijk!”

Wat is de laatste film die je gezien hebt en die je echt goed vond?

Anke: ”De laatste en leukste film die ik gezien heb is ”Verschrikkelijke Ikke 2”. Hij is gewoon te grappig en die minions zijn geweldig!”

Nynke: ”Ik heb gisteren de Diary Of Anne Frank gezien. Ook al ken ik het verhaal goed; als je er dan een film van ziet dringt dat toch nog een keer goed bij je binnen.”

Dispicable me 2 minions

Wat vind je leuk of mooi aan je eigen land?

Anke: ”Dat we in Nederland alles mogen vind ik leuk aan ons kleine landje. Je kunt alles zeggen zonder opgepakt te worden en je mag gewoon je eigen gang gaan. Als het weer ook nog eens meewerkt…”

Nynke: ”Dat we echt één zijn met z’n allen!”

Wat is je favoriete hondenras?

Anke: ”Beagles vind ik zo schattig! Ze hebben zulke mooie oortjes… Ook vind ik Rhodesian Richback’s heel mooi, die heb ik vroeger ook gehad.”

Nynke: ”Jack Russels! Heb ze al mijn hele leven; vind hun karakter zo leuk!”

Baby Dog 🐶

Waar ben je goed in?

Anke: ”Ik ben goed in praten en op school in talen. Ik wil niet opscheppen… ;)”

Nynke: ”Dit is moeilijk om van jezelf te zeggen natuurlijk, maar ik ben net als Anke goed in talen. Ook ben ik niet verlegen.”

Wil je ons ook vragen stellen? Stel ze! Je hebt er helemaal geen account etc. voor nodig om ons vragen te stellen en het is helemaal anoniem.

Big kisses

Geef een reactie

