Shoplog Almere

In de vakantie heeft Anke geshopt in Almere. Ze heeft haar ogen uitgekeken in deze mooie stad. Lees snel verder voor de shoplog!

pizap.com13829042669622

Make-up

Shoplog primark III 080

 Paper Print manicure – Nagellak – €1,39 – Essence

Deze nagellak heb je nodig om de printjes op je nagels te krijgen. Het is een soort van alcohol.  Ik was heel benieuwd naar deze nieuwe ”uitvinding”!

 Paper Print manicure – papieren met prints – €1,89 – Essence

Dit zijn de printjes die je op je nagels kunt zetten. Er zitten zes verschillende printjes in. De printjes zijn gedrukt op een soort van krant papier.

 Sparkle Sand Effect – Here’s my number – €1,69 – Essence

Deze kleur van de Sparkle Sand Effect had ik al gezien op internet, ik werd meteen verliefd!

 Lip Balm Tins – €1,50 – Primark

Hmm, chocolade lipbalsem! Ik hou heel erg van chocola, dus dit wou ik graag proberen.

hand gel – €1 – Primark

Altijd handig voor in je toilettasje, toevallig was hij bij mij op dus ik moest een nieuwe.

 Smokey Eye Palette – €2 – Primark

Dit is een mooi ”oefenpalletje” met grijze kleuren. Er zit ook een spiegeltje in.

Shoplog primark III 084

Sieraden

Shoplog primark III 095

 Hoop Earrings – €1,50 – Primark

Love for gold! Ik heb veel gouden sieraden, maar geen gouden oorringen. Deze laat je toch niet liggen?

Friendship Brace – €3 – Primark

Hier was nog maar één van. Ik zocht al heel lang zulke oorbellen met een kruisje, maar ik kon nooit een goedkope versie vinden. Eindelijk heb ik ‘m!

Kleding:

Shoplog primark III 104

Pearl Shoulder J – €16 – Primark 

Ik had een lekkere warme trui nodig met pareltjes. Dat werd deze!

Shoplog primark III 105

De pareltjes. 

Plain Pussy B – €7 – Primark

Een mooi blousje met een strik. Niet heel warm voor de winter, maar met een vestje er over heen is het wel lekker warm.

Shoplog primark III 108

LW Fashion Snood – €4 – Primark

Een lekkere warme sjaal heb ik wel nodig deze herfst als ik elke dag in de kou naar school fietsen moet…

Outwear – €39,95 – H&M

Ik had een nieuwe jas nodig, dat werd deze. Ik heb hem de hele dag aan, zo leuk vind ik ‘m!

Big kisses

Geef een reactie

