Opgemaakt september ’13 #2 Nynke

 Bij deze post lees je wat we opgemaakt hebben in september. Veel producten komen aan orde; van bodylotion tot wax voor in je haar. Kijk en lees je mee? Deze keer is Nynke aan de beurt!

pink ribbon en opgemaakt 004

 

pink ribbon en opgemaakt 007

Nivea mini LE Rihanna

Deze mini is heel handig voor in m’n tas en ik gebruik hem regelmatig voor op mijn nagelriemen.

Scholl voedende crème voeten en nagels

Deze crème is heel fijn, maar heeft een aparte geur dus ik denk dat ik hem niet zo snel vaker zal kopen.

pink ribbon en opgemaakt 006

Rimmel Extra Super Lash

Deze mascara gebruikte ik meestal voor mijn onderste wimpers, want hij heeft een heel fijn borsteltje en voor mijn bovenste is hij te fijn en geeft hij weinig effect; ik zal hem niet snel weer kopen.

Hema oogschaduw basis

Ik vind deze oogschaduwbasis niet super goed, maar gebruikte hem meestal als ik een test look maakte.

Lancôme liner design

Deze eyeliner is heel erg fijn en je kunt er een fijn lijntje mee zetten, toch kies ik liever een Essence eyeliner om de prijs 😉

Miss Sporty Mini-Me liner

Dit is een potloodje die je kunt rollen en dan er een potlood punt uit komt. Ik vond deze erg fijn om hiermee mijn waterlijn te kleuren.

pink ribbon en opgemaakt 005

Blistex MedPlus

Deze lippenbalsem is niet op maar ik heb de pan geraakt, dus zal je over een paar maanden in een opgemaakt artikel wel tegenkomen!

Catrice Sun Glow Bronzing powder

Ook hiervan is de pan geraakt want deze bronzer gebruik ik bijna dagelijks.

Big kisses

Geef een reactie

