Ask Us #6

Stel ons vragen via http://ask.fm/AnkeNynke  en wie weet beantwoorden we ze wel in Ask Us! Lees snel verder of je vraag er bijstond.

Handle the Answer

Waarom zijn jullie deze blog begonnen?

Anke en Nynke: ”We hadden veel hersenspinsels, die moesten we kwijt. Daarom bedachten we: we nemen gewoon een blog waar we al ons hersenspinsels kwijt kunnen’en ons beauty liefde natuurlijk!”

 

Hoe komen jullie op de naam?

Anke en Nynke: ”We vonden Galaxy Print te gek, daarom is het een reden waarom onze blog zo heet. Eerst dachten we aan de naam ”Galaxy Girls” maar die bestond al en soms kijken er ook wel jongens op onze blog. Dus, zo kwamen we op de naam ”Galaxy Teens”!”

tuva malmo -

Is het soms moeilijk om met z’n tweetjes aan een blog te werken?

Anke: ”Soms wel, want de ene wil dit en de ander dat… Goede vraag trouwens!”

Nynke: ”Ja, inderdaad soms wel maar het is ook heel leuk want je hebt meer ideeën, en als 1 iemand een keer geen tijd heeft; dan kan de ander eens wat meer doen en andersom!”

 

 

 

Wat is je favoriete drankje?

Anke: ”Cola in de zomer en thee in de herfst/winter.”

Nynke: ”Eigenlijk alles wel, Cola, DubbelFriss, chocolade melk; het maakt mij niets uit!”

Candy Love | via Tumblr

 

Als je nog €5 op zak had, waar zou je dat dan aan uitgeven?

Anke: ”Ik zou het gewoon niet uitgeven, ik zou sparen. En ik heb alles al wat ik wil hebben, dus ja, waarom zou je dan nog dingen uitgeven? ”

Nynke: ”Als ik het móést uitgeven denk ik aan een Catrice Liquid Metal eyeshadow.”

Wil je ons ook vragen stellen? Stel ze! Je hebt er helemaal geen account etc. voor nodig om ons vragen te stellen en het is helemaal anoniem.

Big kisses

One thought on “Ask Us #6

Geef een reactie

