Opgemaakt september ’13 #1

 Bij deze post lees je wat we opgemaakt hebben in september. Veel producten komen aan orde; van bodylotion tot wax voor in je haar. Kijk en lees je mee? Deze keer is Anke aan de beurt!

DSCN1781[1]

 

DSCN1782[1]

 

Sence Coconut Body Butter 

Deze heb ik op mijn verjaardag gekregen, hij ruikt echt heerlijk! Daarom was hij ook snel op. Echt een aanrader! Volgens mij komt hij bij de Action weg.

Schwarzkopf Junior Shine Wax

Deze gebruikte ik voor mijn haar. Als ik soms een staart in had en als er plukjes bij uit sprongen, deed ik er een beetje wax op en dan bleef het wel plakken. Hier ga ik zeker nog één van kopen, handig voor in je tas.

Kruitvat reinigende lotion pads

Deze pads zijn heel goed en ze zijn voor al de huidtypen geschikt. Ook een reden waarom hij zo snel op ging…

DSCN1785[1]

 

Little Diva Bodylotion

Met deze heb ik er wat langer over gedaan om hem op te krijgen. De bodylotion heeft een beetje een aparte geur, je moet er maar van houden. Ik heb hem wel eens een keer op 5 december gekregen.

Sarah Jessica Parker Bodylotion

Deze bodylotion was heel snel op.  Ik heb hem ooit wel eens op mijn verjaardag gekregen. Wat ruikt hij lekker! Net als de parfum, die (nog) niet op is. Hij ruikt naar bloemetjes in het voorjaar.

DSCN1788[1]

Maybelline  New York The Rocket Power waterproof mascara

Tja, wat moet ik hier van zeggen… is hij opgedroogd of echt op? Ik weet het niet. Wat ik weel weet is dat hij niet heel goed was. Sorry Maybelline, maar ik had wel wat beter verwacht van dat geld.

Hema 3D effect mascara

Wow, wat is deze mascara goed! Als mijn andere mascara op is die ik dagelijks gebruik (de Maybelline New York Feather Look Macara) ga ik deze zeker weten weer kopen.

Big kisses

 

 

One thought on “Opgemaakt september ’13 #1

Geef een reactie

