Lush wishlist #2

We ♥ Lush! Vaak sneupen we even op de site en zien we de leukste hebbedingen, die we je nu graag willen laten zien. Deze keer is Nynke aan de beurt met haar Wishlist.

Tumblr | via Tumblr

Lush #1

From Dusk Til ‘til Dawn – €9,95

Dezze massagebar ziet er vanaf de buienkant al leuk uit, en de geur spreekt me ook er gaan: Sinaasappel! 🙂

Lush #2

Snowman – €4,95

Deze bruisbal is pérfect voor in de winter; natuurlijk omdat het een sneeuwpop is, maar ook omdat er verzorgende cacaoboter in zit wat heel voedend is voor de droge huid.

Lush #3

Lemony flutter – €10,65

Anke heeft deze geweldige nagelriemcrème ook, en daarom gebruik ik hem wel eens. I♥it! Daarom moet ik hem zelf ook maar aanschaffen…

Lush #4

Santa’s lip scrub – €9,50

Ook dit is een special voor de kerst die proeft naar …. Cola snoepjes! Deze lijkt me ook heel erg fijn.

lush #5

Cupcake masker – €11,65

Over de maskers van Lush heb ik veel dingen gelezen, dus ga sowieso aan mijn eerste bezoek aan Lush een masker kopen. Dit masker lijkt me het fijnst!

Big kisses

3 thoughts on “Lush wishlist #2

Geef een reactie

