Review: Essence Stays No Matter What Eyepencil/shadow

Essence kwam met veel nieuwe dingen de laatste tijd. We hebben een aantal dingen uit de nieuwe collectie gekocht o.a. deze pencils. We hadden veel positieve dingen over deze sticks gelezen, en hebben daarom ook 2 kleuren gekocht. Benieuwd of ze echt zo ‘stay no matter what zijn’? Lees dan verder!

DSC06848bewerkt

Deze potloden kun je als oogschaduw gebruiken, maar ook gewoon als eyeliner. De potloodjes zijn helaas alleen in het 2e Essence schap te krijgen. Ze zijn makkelijk te smudgen en blijven heel goed zitten, ook als het regent. Ze zijn €2,59 per stuk in 8 kleuren, wij hebben 2 koper/bruine kleuren gekocht: 05 Cute Copper & 08 Chocolate Brownie.

DSC06855 DSC06858

De punt is vrij groot, dus als je er een dunne lijn mee wilt zetten, moet je het wel heel precies aanbrengen. Als je het als oogschaduw aanbrengt is dat wel heel handig.

DSC06854 DSC06850

Testen maar:

DSC06860

De twee kleuren geswatched, met maar 1 veeg! Heel gepigmenteerd. Ik heb hiermee gedoucht, en het zat na de tijd precies zo! Dus je kunt wel met zekerheid zeggen dat het waterproof is.

DSC06879bewerkt

Hier heb ik Cute Copper op mijn ogen gedaan, en het met mijn vingers geblend, Ik vind wel dat er nog meer kleuren bij moeten, en dit met een blending kwast nog wat moet blenden.

Conclusie:

Ik ben echt heel bij met deze potloden en wil het liefst alle kleuren kopen! Ook zijn ze zeker waterproof. Ik denk dat  ze een goede dupe zijn van de Urban Decay glide on eyepencils.

Big kisses

One thought on “Review: Essence Stays No Matter What Eyepencil/shadow

Geef een reactie

