Ask Us #5

Stel ons vragen via http://ask.fm/AnkeNynke  en wie weet beantwoorden we ze wel in Ask Us! Lees snel verder of je vraag er bijstond.

Nope

Wat is je sterrenbeeld?

Anke: ”Mijn sterrenbeeld is is een leeuw.”

Nynke: ”En die van mij een steenbok.”

 

Hoeveel sms’jes verstuur je per dag?

Anke: ”Ik stuur geen sms’sjes, ik stuur meer berichten via Whatsapp. Dat is teminste gratis. (Als je wifi hebt tenminste) Maar als je geen wifi hebt en er is iets, dan stuur ik natuurlijk wel een sms’je.”

Nynke: “Hetzelfde als Anke, Whatsapp is echt handig.”

▲▼▲▼▲

Als je een leraar was, welk vak zou je dan willen geven?

Anke: ”Ik zou graag Engels of iets met handvaardigheid geven, want dat vind ik best wel leuk.”

Nynke: ”Ik zou ook wel graag docente Engels willen zijn, of ik zou Frans willen geven.”

 

Wat is voor jou de drukste dag van de week?

Anke: ”Maandag, dan ben ik altijd best wel laat uit school en heb ik veel huiswerk…”

Nynke: ”Maandag tot en met donderdag, want dan moet ik vaak dingen voor school doen.”

Child

Als je vleugels had, waar zou je dan naar toe vliegen?

Anke: ”Als ik vleugels had, zou ik sowieso naar Amerika vliegen.”

Nynke: ”Hier hoef ik echt niet over na te denken, dat is toch echt Amerika.”

Wil je ons ook vragen stellen? Stel ze! Je hebt er helemaal geen account etc. voor nodig om ons vragen te stellen en het is helemaal anoniem.

Big kisses

3 thoughts on “Ask Us #5

Geef een reactie

