Lush wishlist #1

We ♥ Lush! Vaak sneupen we even op de site en zien we de leukste hebbedingen, die we je nu graag willen laten zien. Deze keer is Anke aan de beurt met haar Wishlist. 

LIvE FAST, DIE YOUNG | via Tumblr

Wat lijkt deze scrub mij lekker voor je lippen, hij verwijderd al je velletjes!  Alleen als je al naar de kleur kijkt wil je/ik hem al… Ik heb veel goede reacties gehoord, dus daarom staat hij ook in mijn wishlist.

Bubblegum Lip Scrub – €9,95 

Jummie, alleen die naam al! En die ingrediënten lijken mij ook wel wat: vanille, sneeuwvlokjes, citroenzuur… Deze bubble bars is perfect voor als het buiten super koud is.

Candy Mountain – €5,25

Voor als je broertje, zusje of (oppas)kind vervelend is terwijl hij/zij onder de douche moet: de Fun! kneedbare zeep. Je kunt er alles mee doen; haar wassen, vlekken uit kleding halen of om een lekker schuimbad mee te maken. Maar je kunt hem ook lekker voor je zelf houden en er zelf lekker mee spelen!

Fun! Goud – €9,95

Hier heb ik hele goede reacties over gehoord! Het is lekker ruikend maskertje die je gezicht en je hele lichaam de hele winter door verzorgd. Er zit Maïs meel, kaneel poeder en popcorn op. Om op te eten dus!

Let The Good Times Roll – €9,90

Wat ziet deze bruisbal er cute uit! Er zit ook nog een verassing binnenin. Hij heeft een geweldige frisse geur volgens Lush. Hmm… dat lijkt mij wel wat!

Golden Wonder – €6,45

Heb jij ook nog dingen die je absoluut wilt hebben bij de Lush weg? Zet maar neer in de comments!

Big kisses

One thought on “Lush wishlist #1

Geef een reactie

