Ask Us #4

Stel ons vragen via http://ask.fm/AnkeNynke  en wie weet beantwoorden we ze wel in Ask Us! Lees snel verder of je vraag er bijstond.

Wonderland

Welke geur brengt je terug naar je kindertijd?

Anke:  ”Essence Me & My Ice Cream lipbalm nummer 1 Ice Ice Baby. Vroeger had ik ook altijd zo’n lipbalm/lipstick die zo rook.”

Nynke: ”Action make-up”

Welke kleine dingen maken je blij?

Anke: ”Heel veel kleine dingen maken me blij. Zoals iemand blij zien!”

Nynke: ”Ik heb wel eens zo’n wauw momentje als we dan een record aantal bezoekers op ons blog hebben, daar kan ik blij van worden!”

i feel free, so let me be happy | via Tumblr

Wat is volgens jou het grootste probleem voor de teenagers van vandaag?

Anke: ”Dat ze hun mobieltje moeten missen is denk ik hun grootste probleem.”

Nynke: ”Te veel huiswerk hebben?”

Zou je je eigen land verlaten voor de persoon van wie je houdt?

Anke: ”Wow, moeilijke vraag… Het hangt er van af, als er iets ergs gaande is in dat land, ga ik er liever niet heen.”

Nynke: ”Zelfde als Anke; als er oorlog is in dat land ga ik er niet heen!”

Untitled

Welk boek zou iedereen volgens jou moeten lezen?

Anke: ”Ik vind die boeken van Mel Wallis de Vries wel een aanrader, want ze zijn makkelijk te lezen en echt super spannend!”

Nynke: ”Het is maar net wat je leuk vind; ik zelf hou van informatieve boeken over beauty maar ook hield ik vroeger heel erg van de boeken van Francine Oomen”

Wil je ons ook vragen stellen? Stel ze! Je hebt er helemaal geen account etc. voor nodig om ons vragen te stellen en het is helemaal anoniem.

Big kisses

Geef een reactie

