Ask Us #3

Stel ons vragen via http://ask.fm/AnkeNynke  en wie weet beantwoorden we ze wel in Ask Us! Lees snel verder of je vraag er bijstond.

Untitled

Wat is de grappigste naam die je ooit hebt gehoord?

Anke: ”Ik denk Baldijntje, van Hollands Next Top Model.”

Nynke: ”Ik weet het niet…”

Als je een dag lang iemand anders kon zijn, wie zou je dan willen zijn?

Anke: ”Katy Perry, ik zou wel eens iemand willen zijn die mooi kan zingen en mega beroemd is! Maar dan wel voor één dag…”

Nynke: ”Ik denk dan Lady Gaga, lijkt me wel eens leuk om voor 1 dag heel beroemd te zijn!”

Katheryn! Queen of the pop

Hoeveel talen spreek je? Welke talen?

Anke: ”Ik spreek Nederlands, maar ik kan ook Engels, Frans en Duits.”

Nynke: ”Hetzelfde als Anke”

Hoe vaak koop je iets via het internet?

Anke: ”Vaak, haha. Want je hoeft niet in de auto te stappen en de webshops hebben alles wat je maar nodig hebt!”

Nynke: ”Ik koop meestal gewoon in de winkel tenzij het niet meer in de goed de goede kleur/maat is dan koop ik het online!”

Autumn

Als je iemand iets zag stelen uit een winkel, wat zou je dan doen?

Anke: ”Hmm, moeilijke vraag… ik denk gewoon de politie bellen, er achter aan rennen is te link.”

Nynke: ”Ik zou er wel achter aan rennen en andere mensen waarschuwen.”

Wil je ons ook vragen stellen? Stel ze! Je hebt er helemaal geen account etc. voor nodig om ons vragen te stellen en het is helemaal anoniem.

Big kisses

Geef een reactie

