Before I Die Tag #2

Vorige keer liet Anke haar doelen zien wat ze wou doen vóór dat ze doodging. Dit keer laat ik jullie zien wat ik nog graag een keertje wil doen.

skies are crying

Ik ben al een aantal keer in California geweest, maar toch wil ik er nog vaker heen want het is zó’n mooie staat, en wil er nog veel meer van ontdekken!

New York mornings and London at night ♔

Het lijkt me echt heel erg leuk om in de 1e klas te vliegen. Ik heb er namelijk al veel leuke dingen over gehoord!

skydive

Dit lijkt me echt heel tof en wil dit zeker nog eens doen!

Lady Gaga

Je bent een fan van Lady Gaga of je bent het niet (:

Untitled

Op een olifant rijden, lijkt me echt erg leuk om te doen op zo’n groot dier te zitten.

Starbucks

Ik hou gewoon van Starbucks, dus alles proberen vind ik zeker niet erg!

Big kisses

Geef een reactie

