Ask Us #1

Stel ons vragen via http://ask.fm/AnkeNynke  en wie weet beantwoorden we ze wel in Ask Us! Lees snel verder of je vraag er bijstond.

I Love

Neem je liever een bad of een douche?

Anke: ”Ik denk een douche, als je snel moet is dat fijn. Maar als ik even een relaxmomentje wil, ga ik in bad.”

Nynke: ”Ik ook een douche want dat gaat toch net iets sneller!”

Wat is je favoriete smaak ijs?

Anke: ”Snicker! Met lekkere chocolade en nootjes.”

Nynke: ”100% chocolade!”

💗

Vind je dat mensen een tweede kans verdienen?

Anke: ”Tja, het hangt er van af wat ze hebben gedaan…”

Nynke: ”Ja, als ze het echt graag willen wel”

Ben je hardwerkend of lui?

Anke: ”Soms hardwerkend en soms lui, haha!”

Nynke: ”Ehm, ik ben het liefst lui, maar als ik dan een dag goed geleerd,geblogt etc. heb voel ik me heel tevreden dus allebei wel denk ik.”

Relax

Waarom hebben sommige mensen plezier in het leven en anderen niet?

Anke: ”Ik denk omdat sommige mensen veel dingen durven en dat ook doen, dat maakt het leven wat plezierrijker. ”

Nynke: ”Niet iedereen ziet de leuke dingen in het leven omdat in het nieuws meestal alleen de erge dingen worden genoemd en je dan een slecht beeld van leven krijgt.”

Wil je ons ook vragen stellen? Stel ze! Je hebt er helemaal geen account etc. voor nodig om ons vragen te stellen en het is helemaal anoniem.

Big kisses

One thought on “Ask Us #1

Geef een reactie

