Picture Diary #6

Aan de hand van Picture Diary lees en zie je wat we elke week we te beleven hebben. Volg ons op Instagram (galaxyteens_) om dagelijks op de hoogte te zijn van onze  belevenissen.

pizap.com13786210893621

Zondag:

Anke en Nynke: ”Bezig met school: huiswerk maken en leren…”

Maandag:

Anke: ”Deze dag heb ik niet veel bijzonders gedaan. Ik ben alleen maar naar school geweest.”

Nynke: ”‘S avonds moest ik oppassen en kreeg ik parfum van Beyoncé. Wat ruikt hij lekker en wat ziet de flacon er leuk uit! De parfum heet Puls.”

PicDiary6-1

 

Dinsdag:

Anke en Nynke: ”Naar school…”

Woensdag:

Nynke: ”Bij de kringloopwinkel heb ik een kruidenrekje gekocht en die heb ik grijs geschilderd! Nu ga ik er al mijn nagellakjes in zetten. Als dat lukt… ;)”

PicDiary6-2

 

Donderdag:

Anke: ”Ik kwam thuis van school en ik zou even berichtjes bekijken op mijn mobiel. En wat zie ik? Het hele scherm is ‘pixeldood’. En ik heb dus meteen maar weer een nieuwe mobiel besteld, want ik kan dus echt niet zonder mobiel! Mijn nieuwe mobiel is een Sony Xperia E, binnenkort vertel ik er meer over.”

Vrijdag:

Anke en Nynke: ”We hadden afgesproken en toen zijn we nog even met de blog bezig geweest.”

Zaterdag:

Anke en Nynke: ”In de stad! We gingen naar de op=op en wat stond daar? Vanille Cola! Meteen even proeven natuurlijk… Het was super lekker! Eerst proef je de Cola, daarna de vanille. Perfecte combinatie!”

PicDiary6-3

 

Anke: ”Ik heb ook nog wat gekocht in de stad!

PicDiary6-4

 

Big kisses

One thought on “Picture Diary #6

Geef een reactie

