Genomineerd voor de Liebster award!

Wat waren we blij toen we het mailtje kregen van Esmée (http://esmeelifestyle.wordpress.com). Een Liebster award is een award voor beginnende bloggers die niet zo veel volgers hebben en niet erg beroemd zijn. Met de Liebster award zet je ze in de spotlights! Degene die je genomineerd heeft heeft je 11 vragen voorgeschoteld en die moet je dan beantwoorden en zelf moet je 11 andere bloggers nomineren en ook daar vragen voor beantwoorden.


Deze vragen heeft Esmée voor ons bedacht:

Wat is je favoriete foundation?

Anke: ”Firming Foundation nummer 02 van de Hema. Lekker budgetproof!”

Nynke: ”De photofinish foundation van Catrice! Echt een fijne foundation die de hele dag goed blijft zitten en precies met mijn huidkleur matcht”

Hoe vaak ben je bezig met je blog?

Anke: ”Elke dag wel. Behalve als ik het heel druk heb!”

Nynke: ”Ook iedere dag behalve als ik het druk met school heb. In het weekend daarom iets meer en werk ik vooruit.

Wat vind je een goede eigenschap van jezelf?

Anke: ”Moeilijke vraag… Misschien dat ik behulpzaam ben?”

Nynke: ”Dit is moeilijk van jezelf te zeggen natuurlijk maar ik ben wel een doorzetter als ik iets graag wil bereiken dat doe ik daar alles voor.

Wat voor make-up draag je op dit moment?

Anke: ”Niks haha, want het is 8.48 ’s morgens… maar als ik make-up op heb, is dat eyeliner en mascara.”

Nynke: ”concealer en ooglook.

Als je één item (dit kan van alles zijn) zou moeten kiezen, wat zou je dan aanbevelen aan je lezers?

Anke: ”Lemony Flutter van de Lush. Als je velletjes langs je nagels hebt, zijn ze binnen 3 dagen weg als je er Lemony Flutter op smeert!”

Nynke: ”Ik zou de Masterpiece mascara van Max Factor aanraden, het is echt een hele fijne mascara! Er komt nog een review online”

Heb je een favoriete zanger of zangeres?

Anke: ”Ik heb er twee: Lady Gaga en Katy Perry. Maar ik kan echt niet kiezen wie de leukste is!”

Nynke: ”Ik hetzelfde als Anke, vind LG en KP allebei erg tof!

Wat is je laatst gelezen boek of tijdschrift?

Anke: ”De Hitkrant volgens mij!”

Nynke: ”Dat is bij mij de Fashionista”

Naar welk land wil je nog op vakantie?

Anke: ”Amerika! En dan vooral naar de stad New York….”

Nynke: ”Dit vind ik een moeilijke omdat ik nog naar heel veel landen zou willen gaan… Maar als ik écht moet kiezen is dat denk ik Engeland, Londen.

Wat zijn je favoriete winkels?

Anke: ”Kruidvat en de Primark denk ik.”

Nynke: “100% de Forever 21, love die winkel!’

Heb je nog een tip voor andere beginnende bloggers?

Anke: “Doe anderen niet na en blog in je eigen stijl.”

Nynke: ”Blog over wat je heel erg leuk vind. Begin je een beautyblog maar hou je er niet echt van; doe het dan niet! En natuurlijk blijf jezelf dan krijg je het meeste bezoekers!”

Wat drink je het liefst?

Anke: ”Cola! Lekker koel voor in de zomer. Maar ja, dat kun je niet elke dag drinken! Dus mijn lievelingsdrinken is ook Spa Fruit.”

Nynke: ”Ik kan niet één ding kiezen; Coca Cola, Ijsthee, en Dubbel Drank van Appelsientje!”

www.lifelooksbeauty.wordpress.com

 

Dan de 11 genomineerde ‘beginnende’ bloggers die wij nomineren:

xbeautybymyself

birds4free

fascinating nails

modenise

theunknownblogster

leilainwonderland

theinvisblecreations

therediculousfashionblog

blond-beauty

petittrois

beautybord

Een blogs hebben we niet genomineerd omdat die al een keer genomineerd waren dus anders hadden we je er misschien wel tussen gezet. Alle anderen niet getreurd, want misschien word je wel door iemand anders genomineerd!

Dan de 11 vragen die de genomineerden moeten beantwoorden:

1. Hoeveel paar schoenen heb je?

2. Wat is je  favoriete kledingstuk?

3. Hou je meer van gouden of zilveren sieraden?

4. Wat is je grootse droom?

5. Wat is je best geslaagde DIY?

6. Welke kleur nagellak vind je het állermooist?

7. Hoe draag je je haar het vaakst?

8. Welke app gebruikt je het meest/liefst?

9. Wie is je held?

10. Als je maar één make-up product zou mogen dragen, wat is het dan?

11. Wat is een aankoop die achteraf gezien niet een goede keuzen was?

Do You Really Need iPhone App Development Services? - I2Mag - Breaking Tech News, Mobiles, Gadgets, Social Media And Business

Esmée, heel erg bedankt voor het nomineren en alle anderen veel succes met de vragen!

One thought on “Genomineerd voor de Liebster award!

Geef een reactie

