Before I Die Tag #1

Deze tag hebben we al supervaak gezien en nu wouden we hem zelf wel invullen: de  ”Before I Die” Tag. Hoe het werkt? Je moet foto’s opzoeken die bij je ”wensen” passen. Blijf lezen om te zien wat wij ingevuld hebben! Deze week is Anke aan de beurt.

Dream Wishes

Al van jongs af aan wil ik naar New York. Ik weet niet waarom, maar op eens kwam de NYC gekte. Ik heb zelfs een kamer in NY stijl!

Before i die

Dit is toch gaaf?! Zwevend door de lucht, net als een vogel… wie wil dit nou niet?

don

Ja, dit wil ik ook nog eens doen… naar een concert om nooit te vergeten, zoals naar die van Lady Gaga! Ik (en Nynke) ben vanaf jongs af aan fan. Maar als ik naar een concert wou, kon dat niet want de kaartjes waren uitverkocht. Maar hopelijk lukt het mij het deze keer wel!

Lady Gaga

Welke Lady Gaga fan wil nou niet de Mother Monster ontmoeten?! 😉

Before I die, I want to...

Yeahh, dit lijkt mij ook te gek! Lekker dansen in het schuim en nieuwe mensen ontmoeten!

Dolfijnen zijn zo cute, dus waarom zou ik dit niet willen?

Big kisses

One thought on “Before I Die Tag #1

Geef een reactie

