Picture Diary #4

Aan de hand van Picture Diary lees en zie je wat we elke week we te beleven hebben. Volg ons op Instagram (galaxyteens_) om dagelijks op de hoogte te zijn van onze  belevenissen.

pizap.com13774246083921

Zondag:

PicDiary4-1

Anke en Nynke: ”Deze dag zijn we met ons blog bezig geweest en hebben we ’s avonds pizza gehad.”

Maandag:

PicDiary4-2

Nynke: Bloggen met Roar van Katy Perry op achtergrond… altijd repeat-baar!”

Anke: ”Maandag tot en met donderdag heb ik gewerkt.”

Dinsdag:

Nynke: ”Deze dag ben ik naar de kapper geweest en heb ik featherextenions gekocht.”

Woensdag:

PicDiary4-3

Nynke: ”Ik heb deze  featherextenions ingedaan! Ze waren €10,- voor drie bij de kapper.”

Donderdag:

pizap.com13774240361571

Anke: ”Na het harde werken heb ik deze heerlijke muffin wel verdiend. Jummie!!!!!! 😉 Ook ben ik deze dag uit eten geweest, omdat mijn vader jarig was en ben ik naar de pedicure geweest.”

Nynke: ”Ik heb gechilled bij een vriendin en ’s avonds gestreetdancet!”

Vrijdag:

Anke en Nynke: ”We hebben onze boeken opgehaald (14 kilo!) en hebben toen thuis even een beauty middag gehad.”

Zaterdag:

Anke: ”Ik was nog even naar de stad geweest en daarna hebben we gebarbequed” 

Nynke: ” Deze dag had ik gechilled en ’s avonds moest ik oppassen.”

Big kisses

One thought on “Picture Diary #4

Geef een reactie

