Random faves, #2 Anke

Waar kun je mij ’s nachts voor wakker maken? En wat is mijn lievelingsliedje op dit moment? Je leest het hier allemaal!LMAO / Galaxy.... in a cup... fricken awesome.>>my tea in the morning> ohh ha and when i had black tea before i went to bed KARINA!! WHOOPS 2-3 hours of sleep that night :3

 ”Roar” van Katy Perry Untitled

Van dit liedje word ik echt mega happy! En Katy Perry is één van mijn fave artiesten, dus die past goed in deze post.

Kokosnootgeur

Het ruikt lekker en ik word er relaxt van als ik het ruik…

Bananen

Jummie, dit is mijn lievelings vrucht op dit moment! Als ik moest kiezen voor welke vrucht je mij wakker moet maken, is het deze wel!

GeocachingGalaxyInsta10

Super leuk om te doen met vrienden! Je moet met behulp van tips op internet en met een GPS een pakketje vinden. En in dat pakketje zitten vaak ook cadeautjes.

Essence me & my ice cream nagelstickers

Deze stickers maken je nagels extra vrolijk! Je hoeft niet met lijm in de weer en het blijft 3 dagen zitten!

Big kisses

3 thoughts on “Random faves, #2 Anke

Geef een reactie

