Picture Diary #3

Deze week zat weer bomvol leuke dingen. Er zijn o.a. jonge kuikentjes geboren bij Anke! 

pizap.com13768111392541

Maandag:

Nynke: ”Deze dag heb ik gewoon lekker gechillt. Even geen drukte, dat is toch ook nodig? ;)”

Anke: ”Ik was aan het logeren bij mijn opa en oma met mijn nichtje! Van maandag tot en met zaterdag bleven we daar.”

Dinsdag:

 

PicDiary3

 

Anke: ”Dinsdag ben ik naar de Action geweest en had ik dit cute flesje gespot.”

 PicDiary3-2

Anke: ”Gewoon een random foto gemaakt. Like it?”

Woensdag:

Nynke: ”Ik heb bij mijn oma geslapen, ook met mijn nicht! Van woensdag tot en met vrijdag.”

Anke: ”Deze dag was mijn chilldagje.”

Donderdag:

PicDiary3-3

 

Anke: ”Ik had deze scrubblokjes gemaakt met een vriendin. Ze waren niet hard, maar zacht!”

Vrijdag:

PicDiary3-4

Anke: ”Vrijdag ben ik naar de zeedijk geweest met mijn nichtje en oma. We hebben daar gepicnickt.”

Nynke: ”Ik kwam deze dag weer thuis van het logeerpartijtje. Het was super leuk!”

PicDiary3-5

Anke: ”Vrijdag avond werden er ook jonge kuikentjes geboren!”

Zaterdag:

Nynke: ”Ik was even aan het shoppen geweest met mijn moeder. We zijn ook nog even naar de Skooter geweest, omdat die binnenkort weg gaat…”

Anke: ”Mijn moeder en ik hadden een verrassingsfeestje georganiseerd voor mijn vader, omdat hij bijna jarig is. Hij had niks in de gaten. Het was een geslaagd feestje!”

Big kisses

 

 

2 thoughts on “Picture Diary #3

Geef een reactie

