Random faves, #1 Nynke

Vandaag laten ik jullie mijn random faves zien! Wat voor fruit vind ik erg lekker en wat is mijn favoriete Dove lijn? Lees verder!

Infinite love!

Code 37   Code37
Dit is een politieprogramma en speelt zich af in Gent. Het  komt elke zondagavond 9.30, sinds ik het 1x gezien heb, wil ik het elke keer zien! Erg spannend altijd.

Armcandy
De laatste tijd ben ik helemaal into het combineren van armbanden. Het is leuk om verschillende setjes te maken en het ziet er altijd erg vrolijk uit!

NectarinesNectarine
Oh man, wat is dit fruit toch lekker! (Als het rijp is dan hѐ gnehgneh) Ik kan hier echt veel van opeten…!

Dove GoFresh producten  Dove GoFresh
Werkelijk alle producten die ik heb zijn allemaal fijn. Ze werken goed,  ruiken lekker en ze brengen fijn aan! Ook zit er geen alcohol in de deo wat ook een pluspunt is voor mij.

Nagellak
De afgelopen weken wissel ik vaak mijn nagellak af, ook doe ik meer nail art dan anders.

Big kisses

Geef een reactie

