Picture Diary #2

Deze week hebben we weer veel gedaan. Benieuwd? Blijf lezen!

pizap.com13762099821531

GalaxyInsta11

Anke: ”Campinglife! Ik heb 2 nachtjes geslapen (zaterdag en zondag) bij mijn nichtje op de camping. Het was superleuk!”

GalaxyInsta10

Anke en Nynke: ”Geo Caching! We hebben een superleuke Cache gevonden in ons dorp!”

GalaxyInsta9

Nynke: Oreo-monchou taart gebakken!”

pizap.com13762084332261

Anke en Nynke: ”We love food! Snicker ice, een ijswafel en een Magnum (4 flirty kiss) gaan er bij ons wel in.”

GalaxyInsta7

Anke: ”Ik heb woensdag Cake pops gemaakt met mijn nichtje. Jummie!”

GalaxyInsta6

Nynke: ”Ombre Nails met behulp van een spons!” 

GalaxyInsta3

Anke: ”Proberen een leuke DIY voor jullie te maken… Donderdag komt hij online.”

GalaxyInsta2

Anke: ”Mijn DIY valt in ieder geval wel bij Kitty in de smaak!”

GalaxyInsta

Anke: ”Zaterdag ben ik met mijn tante naar Amsterdam geweest. Het was super!!!!! Veel geshopt (bij de Berksha, Dolcis, The Sting en de Lush) en daarna zijn we nog naar Almere geweest naar de Primark!”

Big kisses

 

Geef een reactie

