Review: Essence me & my ice cream – cream blush

Loopt het water je ook al in de mond als je deze blush ziet? Wij hebben een review gemaakt van dit ”snoepje”.  Pak er snel iets zoets bij en blijf lezen!

Esssence me and my ice cream blush cream 004

Zoete, pastelkleurige tinten – daar draait het om bij de me & my ice cream collectie van Essence. Deze  cream blush hoort dus helemaal bij deze collectie!

Esssence me and my ice cream blush cream 006

Esssence me and my ice cream blush cream 007

Essence me & my ice cream – cream blush -€2,89

Deze blush voelt lekker creamy aan en heeft wel een mooie abrikoos achtige kleur. Past perfect bij de collectie! Maar verwacht geen glitter, want die zit niet in deze cream blush. Maar wat je wel ziet is een mooie glans en pigmentatie.

Wat Essence verteld over de blush:

‘Cream dream! Deze blush met crème formule voelt als crème en poeder tegelijkertijd. De intense abrikooskleur geeft een natuurlijke, frisse tint aan de wangen. We wachten op de zon –met ons favoriete ijsje!’

Esssence me and my ice cream blush cream 010

Conclusie:

Wauw, wat een goede aankoop is dit! Andere cream blushes van andere merken zijn veel duurder. En deze van Essence is goedkoop én perfect! We gaan hem zeker vaker gebruiken. Essence mag wel vaker aankomen met zulke cream blushes!

Big kisses

One thought on “Review: Essence me & my ice cream – cream blush

Geef een reactie

