Picture diary #1

Vanaf nu, komt er elke zondag ochtend/middag een diary online met foto’s van Instagram! We zijn deze week o.a. naar Slagharen geweest en hebben geshopt!

Instagram #1.1

Deze armband en ring heb ik van mijn verjaardag gekregen van Nynke! Ze zijn allebei van de H&M.

Instagram #1.2

Ik, Nynke, was wat aan het experimenteren met make-up en en heb een regeboog eyeliner gemaakt! Sorry voor de wazige foto, maar dit was de enige die ik had en kwam er later pas achter dat hij wazig was…

Instagram #1.3

Ik hou echt van deze nagellak kleur van Catrice! Hij komt uit de Hip Trip LE. (Nynke)

Instagram #1.4

Lekker op de bank artikeltjes schrijven. (Anke)

Instagram #1.5

Ook m’n kat Kitty chillt mee!

Instagram #1.6

Ook heb ik op mijn verjaardag fimo staafjes gekregen, en op maandag ging ik ze op mijn nagels doen. Tof effect, maar helaas vallen ze er wel snel af…

Instagram #1.7

Op dinsdag gingen we naar Slagharen! Hier zaten we in het reuzenrad. Het was echt super gaaf!

Instagram #1.8

Ik, Anke, ben verslaafd aan dit spel! Het heet Subway surfers.

Instagram #1.9

Op donderdag gingen we even de stad in en zagen bij de op=op voordelshop, deze mega donutrol. Hij was geloof ik €5,95.

Instagram #1.10

Ook waren bij de Op=op Essie lakjes voor maar €4,00 per stuk! En 3 voor €10,-. Scoren dus!

Instagram #1.11

Het weer was heerlijk, dus een ijsje halen bij Min12 kon natuurlijk niet ontbreken!

 

Instagram #1.12

 

Op donderdag kwam er een winactie online waar je nu nog steeds aan mee kunt doen. Je kan dit ‘candy’ inspired pakketje winnen! Klik hier om naar de blogpost te gaan.

 

Vrijdag was het bloedheet en gingen we naar een openlucht zwembad te zwemmen. We zijn vergeten om toen foto’s te maken.

 

Instagram #1.13

Zaterdags ging ik mezelf een pedicure en manicure geven, maskertje opdoen, en m’n haren krullen. (Nynke)

Instagram #1.14

 

 

Toen we donderdag gingen shoppen kwamen we bij de Kruidvat dit super toffe make-up tasje van Esprit tegen! Hij was €3,-.

 

Dit was onze week alweer! Zoals je kunt zien hebben we niet veel bijzondere dingen gedaan. Als je meteen op de hoogte wilt zijn van onze foto’s volg ons dan op Instagram. @galayteens_

Big kisses

2 thoughts on “Picture diary #1

  1. Stoer die mega-donut rol. ik heb zelf ook één; bij de primark weg voor €2,- 🙂 maar je hebt best wel grote elastische elastieken nodig om het er omheen te krijgen leuk aritkel!. xilicia

Geef een reactie

