Winnen: ”Candy” pakket

Doe mee met de winactie en wie weet win je wel het Candy pakket ter waarde van €12,30!  Lees snel verder wat je moet doen om te winnen.

winactie 012

Wat moet je doen?

-Volg @galaxyteens op Twitter (meer winkans)

-Volg galaxyteens_ op Instagram (meer winkans)

-Like Galaxy Teens op Facebook (meer winkans)

-Laat bij de comments wat voor snoepje jij zou bedenken als dat mag. En vul je e-mail natuurlijk in het daar voor bestemde vakje.

De wedstrijd sluit 19 augustus 2013. De winnaar krijgt bericht van ons!

P.S. Als je geen Twitter, Instagram of Facebook hebt, hoef je die dingen hierboven niet te doen. Maar als je het wel hebt: Doe het wel! Dan heb je namelijk meer kans om te winnen.

Wat kun je winnen?

Essence me and my ice cream;

-nail topping stickers

-cream blush 01 ice bomb

-eyeshadow 01 cone head

-lip balm 01 ice, ice baby

Dr. Van Der Hoog masker mango meloen

Lip tattoo’s (6 designs)

Big kisses

12 thoughts on “Winnen: ”Candy” pakket

  1. Een kauwgompje in dropsmaak (salmiak bijvoorbeeld)! Als er een zak drop voor me staat kan ik er van door blijven eten tot ‘ie leeg is. Een kauwgom gaat niet zo hard, daar kun je lekker lang over doen! Lijkt me een heel goed idee!

  2. Pingback: Picture diary #1 | Galaxy Teens

  3. Ik doe graag mee. Een snoepje zou ik zo snel niet gaan bedenken; ik ben nogal van het gezonde eten en dan vind ik het een beetje raar om daar over te fantaseren. Geen snoepjes voor mij. Wel puur chocolade trouwens.

  4. Ik doe mee! Ik volg je op twitter, facebook en instagram.
    Het snoepje dat ik zou bedenken is: Een zuurtje met de smaak van tropische vruchten, dus met de smaak van meloen, ananas en nog veel meer. =D

Geef een reactie

