Review: Rimmel London gel eyeliner

In het pakket van de Telegraaf die ik een tijdje geleden heb besteld zat o.a. deze eyeliner van Rimmel London. Ik heb hem een poosje gebruikt, en zeg nu wat ik er van vind!

DSC01242

Eerste indruk:

Op het eerste gezicht ziet de eyeliner er wel mooi uit. Ook is hij waterproof wat mooi is meegenomen. Het grappige aan het potje is dat het kwastje in de cap zit, en de cap kun je van het potje af draaien. Dit is erg handig voor op vakantie, zodat je niet een apart kwastje hoeft mee te nemen.

DSC01244bewerkt

Testen:

De eyeliner is makkelijk aan te brengen en goed op te bouwen. Je kan met het kwastje een dik lijntje zetten, maar ook gemakkelijk een dun lijntje, wat erg prettig is. Ook is ‘ie ├ęcht waterproof.

DSC01249bewerkt

Conclusie:

Al met al ben ik heel erg enthousiast over deze gel liner en zit hij nu in mijn everyday bakje.

Big kisses

2 thoughts on “Review: Rimmel London gel eyeliner

Geef een reactie

