Review: OCC Lip Tar

Op vakantie in Amerika (ja, ik (Nynke) ben naar Amerika geweest 🙂 ) heb ik daar bij de Sephora de OCC Lip Tar in de kleur Hush gekocht. Ben ik enthousiast? Lees verder!

Lip tar 01

De lip tar was volgens mij rond de $18 en dat is ongeveer €13,80.

Ik kocht de lip tar in de kleur ‘Hush’. Hij zat in een plastic zakje die je open en dicht kan ritsen. Er zit ook een lippenseeltje bij.

Lip tar 04

Ik heb voor deze kleur gekozen, omdat hij niet te fel is. Er was ook rood, roze, blauw (?!) en nog veel meer kleuren.

Lip tar 03

Op de achterkant staat hoe je het kan aanbrengen; je doet wat lip tar op het kwastje, doe het op het midden van je lippen en dan naar de buitenkant uitblenden. Ook kan je e.v.t. OCC lip tar ‘clear’ aanbrengen als eerste (basis) en als laatste.

DSC01272 bewerkt

Hier heb ik een klein beetje op mijn lippen gedaan, en krijg je meteen een mooi effect. Je kan deze kleur erg mooi opbouwen. Het droogt helaas wel een beetje uit, want je ziet de velletjes goed. Toch ben ik al met al heel erg blij met deze aankoop!

 

Voordelen:

-Goede kleur opbouw

-Makkelijk aan te brengen

-Matte kleur

-Zit een lippenseel bij

Nadelen:

-Droogt beetje uit

-Is vrij duur

Big kisses

Geef een reactie

