Meet my room #1

Vandaag laat ik jullie mijn kamer zien. Benieuwd? Lees snel verder!

pizap.com13676556077361

Deze kamer is van Anke.

Ik heb mijn kamer in de New York style gestyled.

meet my room 002

Mijn bed waar ik niet zonder kan! Met NY dekbed en kussen (;

meet my room 003

In deze stoel zit ik altijd te leren en te lezen.

meet my room 005

M’n nachtkastje met de NY krant, wekker en een Oscar. 

meet my room 006

Dit is de Oscar van dichtbij. Ik heb hem gekregen van Nynke! Lief toch?!

meet my room 007

Mijn bureau waar ik aan zit te werken.

meet my room 008

Ik spaar kranten van New York. Ik heb 4. 

meet my room 009

Mijn deurposter! Gekocht bij de Xenos. Ik moest hem 2x kopen, want de eerste keer scheurde de poster helemaal 😦

meet my room 010

Deze schelp heb ik 2 dagen geleden gekregen van mijn pake en beppe (opa en oma). Hij komt uit de Middellandse Zee! 

Dit was mijn (slaap) kamer. De volgende keer kun je die van Nynke bewonderen!

Big kisses

2 thoughts on “Meet my room #1

Geef een reactie

