New shoes

Gisteren was ik in de stad en zag ik deze diamantjes staan. (Eigenlijk was ik in de stad voor de Koning(inne)dag markt) Ik heb deze Vans meteen maar gekocht, want ik kon ze écht niet laten staan! Kijk je mee?

Vans 112

Ze zijn bedekt met kleine glittertjes. Als je ze in de zon houdt, glinsteren ze heel erg. Daarom noem ik ze diamantjes! (;

Vans 106

De veters zaten er niet bij, maar zijn van Mr.Lacy Smallies. De kleur is Gold+ en ze waren €3,95.

De Vans lopen heerlijk (zoals altijd!) En de glittertjes vallen er niet snel van af. Deze Vans zijn van de zomer collectie.

Vans 107

Vans Sneaker Authentic €75,00 

Big kisses

3 thoughts on “New shoes

  1. Pingback: Onze gewonnen Vans |

Geef een reactie

