Wat zegt je foto over jou?

Je hebt vast wel eens een foto gemaakt van je zelf. Maar wat zegt die foto over jou? Door naar foto’s te kijken kun je meer over je persoonlijke dingen te weten komen. Benieuwd? Lees snel verder!

Vooruit kijkend: Je bent zelfverzekerd. Iedereen mag je gezicht zien, het maakt je niks uit of ze je mooi of stom vinden. Je hebt vast ook wel veel vrienden. Je doet niet veel aan je studie/werk / school, denk daarom!

Scheef staand: Jij hebt niet veel zelfvertrouwen. Je bent best wel onzeker. Je doet veel aan je studie/werk/school.

Naar beneden kijkend: Jij bent erg creatief. Niemand staat je in de weg, je weet zelf heel goed wat je doet. Je hoeft niet veel vrienden te hebben. Je redt je zelf ook prima!

Met een vriend(je)/Vriendin(netje): Je vrienden zijn je alles. Je houdt er niet veel van om alleen te zijn. Je doet daarom erg je best en je probeert hun hartjes te vervullen. Door dit ben je soms niet zo goed met je werk/studie/school bezig… Je bent aardig sociaal, maar je hebt niet veel zelfvertrouwen.

Met familie:Familie is je alles. Elke week bezoek je wel een familielid. Je bent goed met je werk/studie/school bezig. Je bent niet verlegen en je bent zelfverzekerd!

Big kisses

2 thoughts on “Wat zegt je foto over jou?

  1. Op de een of andere manier doe ik altijd mijn hoofd scheef als ik op de foto moet! Ik weet niet hoe het komt en ik heb het zelf ook niet door, maar als ik de foto zie valt het me pas op, haha. En dat ik onzeker ben klopt wel een beetje en ook dat ik veel aan school doe haha 🙂

Geef een reactie

