Rimmel London pakket Telegraaf

Ik, Nynke, kwam laatst op webshop.telegraaf.nl een Rimmel London pakket tegen met allemaal make-up dingen van Rimmel. (ook iets van Esprit)  Het is €12,50 en de waarde is €110,-. Een hele goeie deal vond  ik (:Vandaag heb ik het pakket binnen gekregen, en ik dacht laat ik er een blogpost van maken! Lees verder voor wat er allemaal in zit!

Verbeterde versie 3DSC00095

Ongeveer zo kreeg ik het pakket binnen.

DSC00097

Zo zag het eruit toen ik het openmaakte: in totaal 10 beauty producten onder de piepschuim vormpjes.

De producten:

DSC00098

Wake Me Up foundation, Classic Beige €12,99                                                                                                                                                                                                                                                                              

DSC00103

Lycra Colour Memory, Nailpolish Rivera Red 323 €6,99

DSC00102

Lycra Colour Memory Nailpolish, Pastel Perfection 290 €6,99

DSC00101

Glam’Eyes HD Union Jack Eyeshadow, Royal Blue €11,99

DSC00106

Glam’Eyes Gel Pot Liner, zwart €8,99

DSC00100

Scandal’Eyes Show Off €11,99

Verbeterde versie 3 DSC00109

Professional Eyebrow pencil, bruin €5,99

DSC00114

Natural Bronzing Powder, Sun Bronze €8,99

DSC00099

Moisture Renew lipstick, Heather Shimmer 220 €9,99

DSC00110 DSC00111

Geur Esprit – Simply You €25,41 (30 ml)

Dit zat er allemaal in het pakket. Best leuke dingen vind ik zelf! Sommige dingen gaan we waarschijnlijk nog wel reviewen. Wil je het zelf ook bestellen? Hier is de link!

2 thoughts on “Rimmel London pakket Telegraaf

  1. heeey,
    ik heb een paar vraagjes 😉
    – die prijs, dat kan toch nooit uit?
    – zijn de producten goed?
    – ruikt de parfum lekker?

    het is volgens mij een heleee mooie prijs voor zo’n pakket!
    leuke blog 😉

    xxx

    • Heyhey!

      Blijkbaar kan die prijs wel, wantik heb het zo goedkoop gekocht.
      De produccten zijn van goede kwaliteit.
      De parfum vind ik wel lekker ruiken. Hij is niet heel zoet dus wel fijn voor in de winter.

      Groetjes,
      Nynke.

Geef een reactie

